środa, 7 sierpnia 2013

Jak zrobić uchwyt na wiertarkę

Zdarzyło mi się kiedyś w supermarkecie budowlanym kupować drabinę  rozkładana. Kosztowała ona 60 zł. Gdy do drabiny chciałem dobrać półeczkę na narzędzia sprzedawca oznajmił ze kawałek plastikowej deseczki kosztuje 70 złotych. - Sam sobie zrobię-  powiedziałem, a po powrocie do domu zabrałem się do roboty.

W dnie plastikowego wiaderka po kleju otwornicą wyciąłem otwór fi 5 cm, a następnie za pomocą budowlanej taśmy klejącej przykleiłem do boku  drabiny u góry. Otwór średnicy 5 cm doskonale pasuje do kształtu wiertarki , a dzięki niemu wiertarka trzyma się w uchwycie na tyle stabilnie , że nie muszę jej zdejmować w trakcie przestawiania drabiny, nie muszę tracić czasu na wnoszenie wiertarki na drabinę ani nie potrzebuję  pomocnika, który by mi ją podawał. Całość kosztowała mnie 10 minut pracy.

ZOBACZ WIĘCEJ ARTYKUŁÓW








1 komentarz:

  1. Na sprzęcie budowlanym nie powinna się oszczędzać, bo wydając niewiele więcej możemy kupić naprawdę porządny sprzęt. Sam jak stawiałem dom to chciałem kupić drabinę budowlaną za 50zł, ale trochę poczytałem i w końcu zdecydowałem się na kupno profesjonalnej drabiny z https://www.arad.pl/drabiny-specjalne,g17.html. Na dobrym sprzęcie dużo lepiej się pracuje

    OdpowiedzUsuń