piątek, 9 sierpnia 2013

Najtańszy pas narzędziowy na świecie.

Specjalne pasy narzędziowe to konieczność przy pracy na dużych wysokościach. Nikt nie będzie przecież schodził z dachu po gwóźdź. Kieszenie mogą się zacisnąć i utrudnić wyjęcie drobnych przedmiotów a  poza tym ostre w kręty mogą skaleczyć a także zrobić dziurę w spodniach.. Kiedyś jednak zapomniałem takiego pasa i musiałem szybko coś wymyślić. Obciąłem szyjkę butelki PET i nożykiem budowlanym wyciąłem dwa podłużne otwory w butelce, przewlekłem pasek przez butelkę i gotowe.



1 komentarz:

  1. Bardzo dobry pomysł wykorzystywanie opakowań! Ja nawet nie wiedziałam ale takie butelki podlegają recyclingowi, do wielu produktów trzeba stosować opakowania z tworzyw sztucznych dlatego dobrze, że potem nadają się do przetworzenia. Jedną z firm która zajmuje się produkcją takich opakowań jest https://www.inco.pl/dzialalnosci/opakowania-z-tworzyw-sztucznych . Wykonują je pod konkretne produkty, z nadrukami.

    OdpowiedzUsuń